Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki

Oswabadzając tych uciśnionych, chcę tym samym zatrzeć ostatnie ślady rozbioru. Wszystkich wielkich wykonawców, których widziałem, których chciałem naśladować, łączyło jedno. Najlepsza dieta to jest PŻ połowę żreć. W kapitule jest wiele tak zwanych działaczy, byłych pracowników firm płytowych, a mało samych artystów. Wielki Arni miał wczoraj wieczorem zamknąć bramę. Nie ma tutaj znaczenia wiek, czy sprawność fizyczna ponieważ trening nie jest skomplikowany. Ja wierzyłem w sprawiedliwość i uczciwość polityki. Ksiądz ma bardzo dobre pomysły na Polskę i byłby świetnym senatorem? Tchórzostwo może mężczyźni przebaczyć tylko mężczyzna, kobieta nigdy? Fossa poluje samotnie w nocy. Śmierć jest tym samym co narodziny, misterium natury. Miłość zawsze do czegoś dąży, na coś czeka, a na cóż mogłem czekać ja, czego się spodziewać? Nie stawił się dlatego, że nie odebrał pisemnego wezwania
do stawienia się, a nie odebrał ponieważ w tym czasie, szukał pracy w innym mieście. Po raz pierwszy w życiu spotkam kobietę, która jest jednocześnie pierwszą damą i senatorem, zupełnie jak ja kiedyś.

Dodaj komentarz